top of page

Festa Major Santa Eulàlia

16:45

11/02/2017

El proper 11 de Febrer esclatarà els actes principals de la festa major petitat de Les Roquetes del Garraf! 

Dissabte 11 de febrer


A les 16:45h, a la Plaça Llobregat


Tabalada


amb les colles de foc del Municipi


17:00h, a la Plaça Llobregat


Exhibició dels Balls Populars


A continuació,


Cercavila de vigília amb els balls blancs


Recorregut: plaça Llobregat, carrer de Miquel Àngel, de Velázquez, avinguda de Catalunya, avinguda de Mas d’en Serra, carrer d’Eugeni d’Ors, d’Almogàvers, avinguda de Catalunya, rambla de Rafael Alberti (Pirulí).

A continuació,


Cercavila de vigília


amb les colles de foc i els castellers de les Roquetes.


Recorregut: rambla de Rafael Alberti (Pirulí), avinguda de Catalunya, carrer d’Almogàvers, d’Eugeni d’Ors, avinguda de Mas d’en Serra, avinguda de Catalunya, carrer de Velázquez, de Miquel Àngel i final a la plaça Llobregat.

 

Diumenge 12 de febrer

08:00h,


Matinades tronades


Sortida a la plaça del Llobregat i arribada a la Rambla Rafael Alberti (Pirulí).

09:30h,


Cercavila d’anada a ofici


Sortida des de Rambla Rafael Alberti (Pirulí), avinguda de Catalunya, avinguda del Cid Campeador i final a l’església de Santa Eulàlia.

11:00h,


Ofrena Floral


a la patrona per part de les entitats i solemne missa concelebrada de Festa Major. A l’església de les Roquetes. 


12:00h,


Cercavila sortida d’ofici


Sortida de la porta del pati de l’església de Santa Eulàlia, cap a l’Avinguda de Cid Campeador, carrer d’Eugeni d’Ors, de Miquel Servet fins a la plaça de la Vinya d’en Petaca.


En arribar es farà una exhibició dels balls
populars i de les colles de foc de Les Roquetes
del Garraf.


Seguidament, a la plaça de la Vinya d’en
Petaca


Traca de Festa Major

bottom of page